PLAČILO IN DOSTAVA
Kako lahko plačam nalepko?
Fizične osebe lahko v obrazcu naročila izbirajo med dvema opcijama plačila:
- PO PREDRAČUNU: ko oddate naročilo vam na vaš e-mail pošljemo predračun s podatki za nakazilo. Po prejetem nakazilu ali vašem obvestilu o izvedenem plačilu vam stensko nalepko prioritetno izdelamo in pošljemo.
- PO POVZETJU: na podlagi vašega oddanega naročila nalepko izdelamo in vam jo pošljemo. Plačate, ko jo prevzamete na pošti oz. poštarju.
Za pravne osebe (podjetja) je možno plačilo po PREDRAČUNU, ali pa skladno s splošno poslovno prakso, naknadno, po izstavljenem računu.
O dostavi izdelkov
Čas izdelave in dobave nalepke je praviloma od 2 do 3 delovne dni. Če se vam z naročilom zelo mudi, to lahko navedete v opombah naročila, in potrudili se bomo da jo prejmete v čimkrajšem možnem času, oziroma že naslednji dan. Naš pogodbeni dostavljavec je Pošta Slovenije, d.d. Če v obrazcu naročila navedete tudi vašo mobilno telefonsko številko, prejmete nanjo tudi sledilno številko paketa.
V primeru dodatnih vprašanj smo za vam na voljo na naslovu elektronske pošte: info@stenskenalepke.si
Kako prejmem izdelek ?
Izdelek prejmete zaščiten in varno zapakiran v tulcu, izdelanem iz 100% reciklirane lepenke, opremljenim s LPED pokrovčki iz reciklabilne plastike. Manjše izdelke, svetleče zvezdice, nalepke za nabiralnik ali avto, prejmete v drugačni embalaži.